Alla inlägg den 24 september 2010

Av Lotta - 24 september 2010 19:14

  Har nu fått ihop lite mer stickväskor, kommer att finnas i lite olika färgsammansättningar, samt med handtag eller bärrem. Denna väska är perfekt att ha sin stickning i, inget garnystan som far runt på golvet. Allt ligger bekvämt i väskan och garnet löper genom ett hål på sidan. Går att få med flera hål om du har ett flera färger med garn. den är fodrad och har bottenplatta så den står stadigt samt innerficka. Man kan bära med sig sin stickning på symöten eller ha hemma, allt på samma plats, helt perfekt.

Pris 149 kr+ frakt

Av Lotta - 24 september 2010 19:09

    Nu har jag små änglar i betong och gips, den går att få med en liten snäcka under gjuten i samma som ängeln.

Endast ängel 35kr+frakt, med snäcka 49kr +frakt. Går även att få i alabastergips.

  Dessa helt underbara vingar gjorda i betong. Man riktigt känner hur de nästan flyger iväg. Jättefina som tavla eller prydnad. 159 kr/ par+ frakt

Presentation


Detta är min bloggsida för min hobby/livsstil. Sinnesro. Syftet är att ge glädje och styrka i vardagen samt i stunder man känner sig vilsen. För att ge dig just sinnesro. Därför inriktar jag mig främst på den ”andliga” och spritiuella sidan. Stenar, Reiki

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards